16 February 2009

Poetry in the meadow

WAD Delft organized the 2nd edition of poetry project as part of Poetry International.
Exhibition: 31 January - 30 April 2009

Toyin Loye

Marius Quee

Dodog Soeseno

Bianca Tangande

Kudo Masahide

Marisa Polin

Tyler Starr

Some other artists from the list of participants:
Els Otten , Kika Wijnhoud, Noriko Yida, Wolfgang Brenner, Nico Hemelaar, Nao Ishizaka, Yvonne Muizert, Olaf de Baar, Georgia Grigoriadou, Paula Kouwenhoven, Hideki Kondo,
Theodor Liho.

The poet Vasalis is the inspirator voor the visual artists (in Dutch).

LUCHTSPIEGELING
Midden in deze woestenij
van zon, stenen en droog gewas
zie ik opeens mijn eigen land
- onaangetast door deze brand:
bleek water, mist over een wei,
zie ik hoe koel en zacht dat was.
IJl als de dunne, dode maan,
die overdag is blijven staan,
maar meer dan een herinnering,
begeerlijker dan enig ding
zie ik het verre water blinken,
trachten mijn ogen het te drinken.
M. Vasalis

Stichting World Art Delft, Rotterdamseweg 205, Delft / info@worldartdelft.nl

No comments: